Drie kampioenen NGF competitie 2024

Unieke prestatie Competitieteams Golfclub Hitland

De onlangs beëindigde voorjaars competitie van de NGF is voor een aantal teams succesvol verlopen.

In de ruim een en dertigjarige geschiedenis van de Golfclub is het nog nooit voorgekomen dat er drie teams kampioen zijn geworden.

Heren zondag 1 – 18 holes heeft maar één wedstrijd verloren en is mooi kampioen geworden. Volgend jaar naar de 2e klasse.

Herensenioren 1 op de vrijdag 4e klasse is ook kampioen met op de laatste dag nog een nipte nederlaag. Deze mannen komen volgend jaar uit in de 3e klasse.

Herensenioren 2 op de vrijdag is ongeslagen kampioen en spelen het volgend seizoen in de 4e klasse.

De dames zondag zijn helaas gedegradeerd, de tegenstanders waren dit jaar een maatje te groot. Volgend jaar maar weer proberen in een klasse lager in de 3e klasse.

Heren 1 (36 holes) op de zondag 2e klasse kon geen vuist maken; elke week tegen single handicappers was teveel gevraagd.

Het bestuur feliciteert de teamcaptains Ron Platen, Wim van Winden en Martin Snoodijk en alle spelers met hun fantastische resultaat.

Op een later moment zal het bestuur alle teams huldigen met daarbij ook het damesteam dat in 2023 kampioen is geworden. Meer info via de teamcaptains.

Namens het bestuur, Ries Rook