Leden over de club

Regina Bout (lid sinds 2014):

Ik ben lid geworden van Golfclub Hitland omdat ik had gehoord dat het een zeer actieve en gezellige Club is en heb dat zelf ook zo ervaren Daarnaast vind ik de baan uitdagend en voor mij heel dicht bij huis!

Jane Petri (lid sinds 2013):

Ik heb bij mijn lidmaatschap bij golfclub Hitland fijne, sportieve en gezellige mensen leren kennen. Spelen van een wedstrijd maakt de sport nog aantrekkelijker en ik heb veel goede 'golftips' in de baan gekregen van betere spelers. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij!

Han Hordijk (lid sinds 2002 ):

Zoals velen van mijn generatie (senioren) ben ik op latere leeftijd (52 jaar) gaan golfen. Na een jaar in mijn eentje door de baan lopen werd ik lid van de club en ging ik na een paar maanden meedoen aan een wintereclectic wedstrijd. Op een natuurlijke wijze leerde ik mededeelnemers kennen en legde ik contacten. Je leert van elkaar en op een goed moment leren anderen weer van jou. Honderden ballen heb ik door de jaren heen in het water geslagen en nu loop ik weleens 18 holes met één balletje. Talent? Nee, maar wel altijd je best doen en genieten van de natuur, de vogels en restaurant Hit.