Family&Friends 2024 groot succes

Afgelopen zaterdag werd de jaarlijkse golfwedstrijd ‘Family & Friends’ gehouden.
Dit jaar stond het evenement wederom in het teken van de Voedselbank Capelle. En met succes, want er werd een mooi bedrag opgehaald voor dit goede doel!

In totaal deden maar liefst 100 enthousiaste golfers mee, waaronder een jonge deelnemer van 12 jaar.
De ‘Family & Friends’ golfwedstrijd kenmerkt zich door het informele karakter, waarbij deelnemers in vriendenteams of met hun familie de baan op gaan.

In een Texas scramble shotgun, met7 holes dubbel bezet, was het direct "volle bak" in de baan... Lekkere zon en gaandeweg heel veel wind..

Het toernooi trok dit jaar zelfs internationale belangstelling. Het team "Zuid-Afrika" bleek uiteindelijk het sterkst en ging met de overwinning naar huis.
Zij scoorden maar liefst 54 netto: een prachtig resultaat! Zij zijn volgend jaar "team to beat"..

Bijdrage van betekenis

Er werd maar liefst 1820 euro (bij natelling) opgehaald voor de Capelse voedselbank.
Het is een welkome bijdrage voor de Voedselbank Capelle, die zich dagelijks inzet om mensen in nood te voorzien van voedselpakketten.
De golfwedstrijd heeft hiermee niet alleen voor een sportieve en gezellige dag gezorgd, maar ook voor een betekenisvolle bijdrage aan de gemeenschap.

Daarnaast was het een supergezellige dag, met een restaurant en een zonnig terras vol vrolijke mensen!

De uitslagen van alle teams: knappe scores!

Voor meer Foto's zie de fotogalerij: klik HIER